راهنمای ثبت نام در اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان آی بیل دینگ

اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان آی بیل دینگ، یک برنامه کاربردی است که استفاده از آن با هر میزان دانش تکنولوژی، ساده و کارآمد است. آی بیل دینگ، به شما امکان می‌دهد مدیریت امور مجتمع آپارتمانی خود را به سادگی انجام دهید. در ادامه با مراحل ثبت نام و اطلاعات مدیریتی آی بیل دینگ آشنا خواهیم شد:

گام نخست

اپلیکیشن آی بیل دینگ را از وب سایت ibillding.com دانلود کنید.

گام دوم

اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام در این اپلیکیشن شامل: شماره موبایل، نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل (دلخواه) و شماره شبا است. شماره موبایل یکی از اساسی‌ترین اطلاعاتی است که برای ورود به اپلیکیشن آی بیل دینگ به آن نیاز خواهید داشت چراکه کد عضویت شما به شماره همراه‌تان، پیامک خواهد شد.

گام سوم

پس از پر کردن فرم عضویت و وارد کردن کد عضویت در اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان بیل‌دینگ، لازم است که نقش خود را در ساختمان تعیین کنید. به عنوان مثال، شما مدیر ساختمان هستید، ساکن ساختمان هستید، عضو هیات مدیره‌ هستید و … . انتخاب این گزینه، دسترسی‌های شما در اپلیکیشن را تعیین خواهد کرد.

گام چهارم

اگر مدیر ساختمان هستید، اعضای ساکن در ساختمان برای وارد شدن به اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان آی بیل دینگ به تایید شما نیاز دارند. هر ساختمان می‌تواند یک مدیر داشته باشد. اگر از اپلیکیشن مدیریت ساختمان آی بیل دینگ برای مدیریت مجتمع‌های بزرگ استفاده می‌کنید، می‌توانید برای هر ساختمان یک مدیر تعریف کنید.

اگر ساکن ساختمان هستید و مدیر ساختمان عضویت شما را تایید کرده است، باید شماره واحد و اطلاعات کاربری خود را در اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان آی بیل دینگ کامل کنید تا بتوانید در ماه‌های بعد اطلاعات کامل مربوط به پرداخت شارژ ساختمان و موارد دیگر را در پروفایل خود مشاهده کنید.

اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان آی بیل دینگ

اطلاعاتی که مدیر ساختمان باید در اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان آی بیل دینگ ثبت کند

این کار تنها یک بار انجام خواهد شد و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. به عنوان مدیر ساختمان، کافی است یک بار در نخسین نوبت ثبت‌نام خود، این اطلاعات را وارد پروفایل ساختمان کنید. پس از آن در صورت نیاز، دسترسی کاملی برای ویرایش این اطلاعات خواهید داشت.

تعیین نوع اقامتگاه: ابتدا باید مشخص کنید که از این اپلیکیشن برای مدیریت چه نوع اقامتگاهی استفاده می‌کنید: ساختمان، شهرک ویلایی، مجتمع ساختمانی، فروشگاه محلی و …

ثبت عنوان ساختمان و موقعیت مکانی آن بر روی نقشه: لازم است که مشخصات کلی ساختمان شامل نام مجموعه، آدرس و موقعیت مکانی آن بر روی نقشه را تعیین کنید.

اطلاعات مربوط به واحدها: در ادامه لازم است که اطلاعات کاملی از واحدهای مجموعه ساختمانی خود را در اپلیکیشن تخصصی مدیریت ساختمان آی بیل دینگ ثبت کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل تعداد طبقه‌های هر بلوک، تعداد واحدهای کل، تعداد واحدهای هر طبقه، شماره واحدها و شیوه محاسبه شارژ آن‌ها باشد.

اطلاعات تکمیلی: اپلیکیشن آی بیل دینگ، علاوه بر اطلاعات اصلی، این امکان را فراهم کرده است که هر مجتمع ساختمانی بر اساس نیازها و امکانات خود، اطلاعات تکمیلی بیشتری را در اپلیکیشن ثبت کند. به عنوان مثال امکاناتی مانند استخر، روف گاردن، آلاچیق، فضای باز، سالن اجتماعات، سالن برگزاری مراسم و … نیز در این برنامه ثبت می‌شوند. مدیر ساختمان در ادامه می‌تواند برای این امکانات اشتراکی، قوانین مصوب ساختمان، اساس‌نامه مورد تایید ساکنان و حتی درخواست‌های ساکنان را ثبت کند.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *